Ekocuda po raz drugi zagościły w Gdańsku
Ekocuda po raz drugi zagościły w Gdańsku
Wydarzenie odbyło się w dniach 20-21 października na Stadionie Energa i przyciągnęło ponad 8 000 osób. Konsumenci, którzy podczas codziennych zakupów kierują się świadomymi wyborami, mieli wyjątkową okazję poznać z bliska szeroką gamę produktów zachwycających naturalnym, przyjaznym dla skóry i środowiska składem, estetyką opakowań i najwyższą jakością. Targom towarzyszyły liczne warsztaty i wykłady, odkrywające m.in. tajniki zdrowej pielęgnacji.
Ekocuda skierowane są do wszystkich miłośników kosmetyków, a w szczególności tych, którzy przykładają wagę do zdrowego stylu życia. Idealnie odnajdują się tutaj konsumenci dokonujący świadomych wyborów zakupowych, czytający etykiety produktów i analizujący ich składy.
– Ostatnia edycja Ekocudów pokazuje, że zainteresowanie kosmetykami naturalnymi przybiera na sile. Cieszy mnie zaangażowanie uczestników, którzy świadczą o tym, że w dzisiejszych czasach nie liczą się jedynie ceny, ale również jakość i skład preparatów, a także to, czy ich produkcja odbywa się z poszanowaniem środowiska. Udowadnia to również wysoka świadomość konsumentów, których wiedza na temat kosmetyków naturalnych potrafi zaskoczyć samych producentów. – mówi Zuzanna Mierzejewska, właścicielka marki Ekocuda i organizatorka targów. Dodaje: Ostatnim Ekocudom, tak jak zawsze, towarzyszyła wspaniała energia. Klienci przychodzili odwiedzać stoiska swoich ulubionych marek, ale jednocześnie chętnie poznawali nowe linie, z którymi dotąd nie mieli jeszcze styczności. Zauważyliśmy, że nasi goście doskonale wiedzieli, co chcą dla siebie wyciągnąć z tego wydarzenia.
Ogromnym zainteresowaniem uczestników cieszyły się warsztaty marki Annabelle Minerals, które spotkały się z wieloma pozytywnymi reakcjami. Podobną liczbę entuzjastów kosmetyków naturalnych przyciągnęły wykłady firmy Mokosh Cosmetics. Goście mieli ponadto okazję wziąć udział
m.in. w warsztatach makijażu wykonywanego mineralnymi kosmetykami.
Poprzednie pięć edycji Ekocudów odwiedziło łącznie ponad 116 000 osób, a w samym ostatnim wydarzeniu w Gdańsku wzięło udział pod 8 000 uczestników – jeszcze więcej niż podczas minionej, gdańskiej edycji wiosennej. To najlepszy dowód na to, że zainteresowanie kosmetykami naturalnymi w Polsce wciąż rośnie, a co za tym idzie, przed rynkiem nieustannie wyrastają nowe perspektywy rozwoju. Podobnie jak w poprzednich edycjach i tym razem uczestnicy mieli okazję porozmawiać z ekspertami, którzy z zaangażowaniem dzielili się swoją wiedzą. Bezpośrednie rozmowy z klientami sprzyjały również producentom kosmetyków naturalnych, którzy chętnie słuchali opinii i wrażeń towarzyszących stosowaniu ich preparatów. Zainteresowanie kosmetykami naturalnymi bezpośrednio podczas wydarzenia przekładało się na wiele decyzji zakupowych.
Tradycyjnie targom przyświecała idea promocji i prezentacji w jednym miejscu różnorodnych polskich oraz zagranicznych marek kosmetyków naturalnych. Już od sześciu edycji Ekocuda pokazują, że warto żyć w zgodzie z naturą i jak najczęściej sięgać po produkty stworzone z pasją i miłością do wszystkiego, co zdrowe, ekologiczne i zrównoważone.
W wydarzeniu można było wziąć udział bezpłatnie.
PATRONI MEDIALNI: Radio ESKA, TrustedCosmetics.pl, Ekologia.pl, joga-joga.pl, napieknewlosy.pl, Naturalnie!, N jak natura, Piggy PEG, PINK MINK Studio, Natalia Siwiec / Nathsiw, Biokurier.pl, WIZAZ.pl, Co Jest Grane24, Women’s Health, Naturalnie z pudełka, Inspirantka, Ulica ekologiczna, Czytamy etykiety kosmetyków, Wirtualne kosmetyki, Egaga.pl, Moja Harmonia Życia,Yoga & Ayurveda, Magazyn Kosmetyki, Dobra Mama, magazyn E!stilo, Vmag, Ekotropiciel.pl, Babskie Sprawy, Poradnik Zdrowie, Kliknij w zdrowie, Zdrowa Lista Zakupów, Lejdis, MiastoDzieci.pl, My3Miasto, Mamy Mamom, KIKIMORA magazyn rodzica, Wielki kufer, Zakręcovnia, Curly Madeleine, Magazyn Kobiet Mademoiselle.